24 okt. 2009

Att må som man förtjänar är HELT ok ibland :)

Gud vilken trevlig kväll jag hade igår! Jag och Sophia drog på oss festblåsor och höga klackar och drog ner på stan vid 10-tiden. Först så gick vi en sväng till Grill del Mundo, dit skall jag definitivt tillbaka till och äte middag! Stenkolsgrill och sydamrikansk mat, kan det bli bättre? :) Sedan så drog vi vidare till Babar där det var lite barhänh och en kall. Sedan vidare ner på The Flying Dutshman och sedan in på Exet där vi träffade Robin och hans kompis Erik. Hemgång vid 2-tiden, bussen (och Burger King på Järntorget..) hem och sedan kryp ner i säng. Kvällen var perfekt, allt synkade. Lite kors i taket... Till och med bussen tajmade och kom när den skulle, och inte var det någon kö på Burger King där det alltid annars trängs 100 personer minns, fulla och jobbiga! Dipp "fick" vi på köpet och gratis åkte vi på bussen. Haha...




Idag har jag bara tagit det lugnt, pysslat här hemma, lagat lunch och diskat. Snart skall jag gå och lägga mig, jobbar natten inatt nämligen. Bloggar mer senare.

xxx - luutra

Inga kommentarer: