6 okt. 2009

Totalt vansinnig

Gah, nu är jag så arg att jag kokar! Jäkla Nelly, dom har verkligen förstört min fredag! >.<
Beställde ett par boots där ifrån som jag verkligen behövde, mina höstskor jag har faller samman. Passade som sagt på att beställa en kjol från style by stars som jag tänkte ha på fredag, skulle bli jättefint tillsammans med skorna. Och vad händer?
Jo, skorna kommer och jag åker till posten och hämtar ut dom. Överlycklig sliter jag upp paketet i bilden, och... Där ligger fel skor. Mailar och är sur och dom säger att det bara är att beställa de jag vill ha och sedan retunera de jag fått så drar de kostnaden. Fick 40 spänn i kompensation. 40 spänn! Sur gick jag in för att beställa skorna. Slut. Borta! Trots det har jag en faktura där det står att de är skickade till mig. Gud vad arg jag är nu, nu har jag en ofullständig outfit för fredagen plus att jag måste ut och leta skor. Detta som jag inte ville!!!

Suc. Så. Inte mer arg nu. Ligger i sängen och kollar på film och letar skor. Antar att jag får kolla på Kungsmässan på fredag efter provet. Fan!

luutra

Inga kommentarer: