17 okt. 2009

Grattis till mig! (i förskott)

Idag är dagen då jag och Robin firar min fördelsdag. Vi hade sagt inga presenter i år, så vi skall försöka ha det mysigt bara. Han väckte mig på sängn, men lyxfrukost med färskt bröd med nötter, lemon curd, stark ost, lyxig vaniljyoghurt, lingonmuffins med kardemumma och MIMOSA. Jag älskar mimosa!
Fick ett rykande färskt exemplar av Elle, samt Gudfaderntreologin :) Så lite blev det i alla fall. Ikväll skall vi på bio, och dagen har bara hittills tillbringats i sängen med kaffe och mys. Jag älskar att vara ledig! Gud vad härligt det är! Vi hade tänkt att gå ut och äta först efter bion, men vi skippar det och tar med oss tapas hem istället från ett ställe på Övre Husargatan, och jag tror nog vi har en flarra rött här ehmma någonstans. Blir prima.

Snart skall jag göra mig i ordning så vi kan gå en höstpromenad i det vackra vädret. Later! /L.

Inga kommentarer: