15 okt. 2009

Pause för att städa. Kul.

Jag är färdig med den militära utvecklingen under 1200-talet och skall snart börja städa huset. Eller ja, städa garderoben och köket :) Är hungirg som en varg och tänker kika på vad som finns i kylskåpet, aknske några goda rester? Ikväll blir det mexikansk bönsoppa med avocadotortillas. Yummie!

Eftermiddag. Duscha. Städa. Börja med vikingatiden. Pause. Kväll. Sverige konverterar från asatro till kristendom. Laga mat. Förfining av tidsåldrar samt europeisk tidig medeltid. Haha! :D

Ändrade planer på lördag. Ser nog ut att bara bli bio och sedan åka hem. Vi tänkte kanske köpa med oss någon god mat ifrån stan och äta hemma? Ställa en flaska vitt i kylen? Jag vet inte, har inte riktigt bestämt mig än. Men en lugn kväll kommer det bli, hur som helst. Kanske skiter jag i allt och köper en (tre) påse chilicheese.

Robin har fullt upp här hemma. är det inte grejer i huset så är det jobb han hjälper kompisar och familj med. Ser honom nästan mindre nu för tiden än innan när han var på Ringhals :) Märkligt. Med jobbsökandet verkar det gå trögt med för tillfället. Men, thats life. Finns inte så mycket att göra åt det i dagsläget förutom att söka och hoppas. Någon gång månte det ju lösa sig, kan man ju tycka.

Nu hoppar jag in i duschen och stoppar något i magen innan jag börjar med min storstädning.

Luutra

Inga kommentarer: