2 okt. 2009

It ain't me babe

Inget betyg på inlämningen idag heller. Nyss hemkommen från jobbet, ätit lite knäckemacka och druckit kaffe. Dagarna springer iväg. Robin klättrar på taket och byter tv-antenner och jag är livrädd att han skall trilla ner. Fattas liksom bara, med vår sedanvanliga tur ^^
Idag är det fredag och jag planerar ingenting annat än att ta det lugnt, skriva klart min inlämning för den här veckan och slappa. Laga lite burritos med kyckling- och lammfyllning (behöver rensa kylen...). Något bra på tv ikväll kanske? Eller inte. Imorgon skall jag jobba kvällen på Tärnan, så helgen blir precis som fredagen lugn. Tänkte försöka ta och börja med min femte och sista inlämning i geografin redan på söndag.

Måndag - Jobba 7:00-11:00 + 21:00-07:00
Tisdag - Färdig med uppg 2
Onsdag - Börja med upp 3. Cellprovstagning kl 17:00.
Torsdag - Klar med uppgift 3 samt genomgång av alla inlämningar i Geo A-kursen
Fredag - Slutprov kl 9:15. Inl 5 skall vara färdig.

Har handlat ett par fina höstskor. Behövligt :)

Inga kommentarer: