18 okt. 2009

Ett år äldre igen - godnatt...

Oj... Nu är jag trött. Varit igång hela dagen verkligen även om jag haft det mysigt. Promenerade hem till farmor idag där vi åt lite tårta och jag fick lite presenter. 1500 kr till stövlar av farmor och en mortel, och sedan hade ju Sten gett Robin en tusing för kvällen igår med bio och tapas. Mycket uppskattat!

Åkte hem till mamma och Stefan där vi åt lunch och drack kaffe. Fick en Soda Streamer av mamma och pappa och löfte om att lägga upp mina båda kappor som snart måste göras! Tänkte sväng förbi Kungsbacka imorgon när jag skall köpa skor och veckohandla och kolla vad skrädderiet tar där för att lägga upp dem. Har hört att de skall vara duktiga, så det blir nog bra.
Har även fått tid idag till att matplanera och nästa vecka blir det godis!

* Asiatisk fisksoppa med lax och ingefära
* Falukorv med äpple och skånsk senapssås
* Laxkakor med nudlar och sötsursås (favvo!)
* Kalvinnanlår med tomater, vitlök och persiljeslungad pappardelle
* Amerikansk kycklingsandwich med melon och avokado


Nu skall jag sova, imorgon bli det till att plugga überfokuserat för jag har slarvat idag och tog ledigt. Så imorgon blir det minst 5 uppgifter och gärna 7...
Luutra

Inga kommentarer: