3 okt. 2009

Party, party (fast en annan dag...)

Ush vad trött jag är nu. Min kväll på 6 timmar känns som ett monsterpass när man är van vid "glajdiga" arbetsdagar på 4 timmar :) Men så är det. Nu blir det hemgång om en halvtimma och krypa ner i soffan. Undrar om det inte finns lite vin i kylen också... Kanske en ostbit och ett par kex...?

Har precis pratat med Anna, och vi har bokat en helkväll nästa fredag tillsammans med syrran och Annas gulliga kompis Anna. Då blir det bottenvåningen på Storan och jag planerar att ha riktigt skoj. Länge sedan jag var ute på det sättet. Vet redan vilka skor, vilken klänning och vilken frisyr jag skall ha. :) Toppen!


Nu skall jag titta till mina pensionärer en sista vända för att sedan vänta in Sopi som skall lösa av mig, och sedan blir det hem på moppisen i regnet. Buh!

xxx luutra

Inga kommentarer: