28 dec. 2009

Ett stjärnfall på blogghimlen

Jag hittade boken på biblioteket! Jippie! Sparade mig massa problem och ytterligare utgifter, med rätt kurslitteratur kan jag nu i hyfsad lugn och ro luta mig tillbaka och inte ha världens ångest över skolan och kanske till och med unna mig att ta det lite lugnt idag och njuta av mina sista timmar tillsammans med Alexandra :)

Jag och Robin är hemma igen, efter mathandling, flängande hit och dit och en välförtjänst FIKA (fiiika) på biblioteket. Jag gillar bibliotek, och kan nästan (fast bara nästan nästan) forstå hur min storasyster vill spendera hela sitt yrkesliv i ett sådant. Mysigt, pyssligt, och goda köttebullemackor förstås. Det är väl det som gör det antar jag. Men jag hittade min bok!

Nu har jag dragit över köket, skrikit på Robin och haft 3 hjärnblödningar själv - men huset är städat. Jag har planerat lite för min lunch och skall nu ställa mig och duka. Det blir rustikt som ledord - passande för en rustik italiensk lunch. :)

Puss på er - luutra

Inga kommentarer: