13 dec. 2009

Grr...

Förbannad på Nelly.com. Jävla amatörer. I oktobver beställer jag ett par skor därifrån, får paketet med helt fel skor i. Blir vansinnig, skorna var till ett speciellt tillfälle och jag fick panik för att hinna få ett par nya. Kontaktar nelly som bara säger att de jag beställt är slut och att det blivit fel. Sur retunerar jag skorna och får - hör och häpna - 39 kronor i kompensation. Wow, verligen WOW.
Idag trillar det ner en faktura i brevlådan, en påminnelse på de skorna jag beställt (som inte ens fanns). Kontaktar nelly som påstår sig inte ha fått min retur. Inte blir saken bättre av att de inte längre har en riktig kundtjänst man kan ringa till, utan bara svarar via mail.
Det blir till att gräva i det här idag - jag vägrar betala för de här skorna.

Ledig, som sagt. Ganska fint väder ute, det hänger snö i luften. De sa på nyheterna att det skulle bli snö längre fram i veckan. Mysigt.

Nu skall jag gå och sura på grund av det här med skorna. Luutra

Inga kommentarer: