7 dec. 2009

Krr...

Härligt att vara hemma! Väskan är uppackad, tvätten tvättad och var sak är på sin plats. Igår när jag kom hem hade min älskade tänt ljus, hängt en julkrans på dörren och gjort bakad potatis med god röra till. Jag har saknat dig så mycket min älskling!
Packade upp, duschade, åt och njöt av min sambo och kröp sedan ner i en nybäddad säng med en bra film.

Idag tog jag ledigt från skolan (gott om tid på mig) och åkte med Robin för att inhandla mina sista julklappar för pengarna som blev över från Ryssland. Hittade allt jag ville köpa, julklapparna blir bra i år - och framför allt är de färdiga! Känns så bra! Kvällen skall spenderas med lite julmust, lussekatter och under en filt framför TV'n med massa mys, imorgon börjar allvaret igen och jag skall upp tidigt för att hinna få gjort så mycket som möjligt. Godnatt mina vänner!

Inga kommentarer: