17 dec. 2009

Julpyssel

Hela dagen har gått åt planering för imorgon. Kungsbacka, handlat mat, handlat övriga grejer samt en julklapp till storasyster. Borde verkligen ha suttit och pluggat, men snart skall jag slänga mig i soffan och bläddra i genom boken. Så svårt att plugga till det här provet, misstänker att de flesta frågor kommer vara diskusionsfrågor... Hoppas på det, men jag kör i genom boken ikväll i alla fall. Alltid bra med en uppfräschning.
Sedan har jag och Robin lagat en del mat, lurat på dukningen och dekorerat lite. Bäst för dig nu Alexandra att det inte blir något julbord imorgon, har försökt nå dig men du har inte svarat ;)
Nu skall jag gå över till Nils och ställa gratäng och dessert i kylen, vår bebiskyl är fullproppad med godsaker så där går inget mer in.


Min egna lilla Ernst julpysslar, dock med strumpor på ;)

Detaljbild, som mäklarna kallar det...

Provar olika dukningar...

Glitterdricka, Alexandra! :O

Inga kommentarer: