22 dec. 2009

Sommaren 2009

Jag gillar som sagt julen, men det tar slut alldeles för snabbt. Svish, då var det slut på det roliga! Jag tycker alltid mellandagarna (och sekunderna efter att sista julklappen är öppnad) känns olustiga och lite melankoliska. Jaha, var det bara det här?? Är det slut nu?
Tur att det då finns andra saker att genast börja se fram emot då. Som nästa vår och sommar till exempel. Brytet går lite vid påsken, då kan man börja hoppas igen. Förra sommeren hade jag en jättebra sommar, förrutom att Robin var på Ringhals då. Men så fort han var hemma så såg vi till att göra saker. Det hann bli både Danmark, Nössund, Marstrand och en hel del utgångar. Hektiskt uteliv i stan, chill i solen med en kall och vin på en glödhet uteservering på Blomstermåla. Jag hoppas att nästa sommar blir lika bra (eller gärna ännu bättre!), och passar på att så här i juletider posta lite bilder från min sommar 2009. Lite sugen blir man va? ;)










Inga kommentarer: