8 dec. 2009

To do's

God"morgon" kära bloggläsare! Jag har sovit som en stock inatt, njutit av min egna kudde och de trygga andetagen från Robin vid min sida. Kollat av lite grejer som behöver göras och bland annat bokat in til för slutprov i kursen jag läser nu, Människan socialt och kulturellt, det blir nästa fredag den 18/12. Efter att ha varit borta från skola och jobb i två veckor känns det knepigt att behöva sätta sig ner och ta tag i grejerna, men det går! Idag skall jag göra 4 uppgifter i kursen för den här veckans inlämning och imorgon blir det 3 stycken. Då är jag färdig och skall lämna in det hela! På torsdag och fredag skall jag jobba dagen på jobbet, därifrån har jag varit borta ett bra tag nu! Alltså...

Måndag - Handla julklappar och packa upp.
Tisdag - Plugga (4 uppg) Fika med Carro. Bestämma kurser.
Onsdag - Plugga (3 uppg) Skicka in inl 4. Kompentenscentrum.
Torsdag - Jobba 7-14:00.
Fredag - Jobba 7-16:00. Lämna prover på lab?
Lördag - Bowla? :)
Söndag - Läsa i genom gamla uppgifter inför provet.

Nu skall jag sätta igång här hemma, har en del att stå i vid sidan om studierna så dagen får inte springa ifrån mig!

Inga kommentarer: