18 dec. 2009

Slutprov - CHECK

Äntligen är det där dumma slutprovet över. Skrev länge och väl på den fösta hälften som bestod av G och VG-frågor. Lite för länge uppenbarligen. Kom till MGV-delen, och HJÄLP! Fan vad snabbt klockan tickade iväg helt plötsligt. Men jag hoppas i alla fall (det var ju det där med att hoppet är det sista...) på att det gick vägen, har spikat resten av kursen rätt i genom så det skall väl kunna roas i hamn det här med.
Fick en påminnelse på en kursbok jag köpt a la 500 spänn som jag är bombsäker på att jag betalt. Fan!

Nu skall jag städa övervåningen, dammsuga och dekorera. Läsa receptet en gång till och så sakterliga sätta i gång med min matlagning igen. Jobbar kvällen imorgon så det blir lugnt ikväll, hoppas jag. Haha... Skall bli så kul att ses igen Alexandra!

xxx - luutra

Inga kommentarer: