1 dec. 2009

Tis morgon

Om exakt 24 timmar landar jag och Sophia i Sthlm för att sedan åka vidare till Ryssland. Najs :)

Vaknade ganska sent idag - lot's to do! Duschat, skall äta lite frukost och sedan börja ta tag i grejerna som skall göras. Skall bla åka in till Kungsbacka för att växla pengar och köpa ett par smågrejer. Känns nödvändigt.
Igår var jag och Robin en sväng i stan, tog en cider på Grill del Mundo och sedan en öl på Babar. Åkte hem vid 12-tiden, fick bli tidigt. Del måndag, dels massa att ta itu med idag som sagt. Men vi hade trevligt!

A, jo just det.. Robin har badat min mobil i tvättmaskinen. I 60 grader. Så den mobilen lär aldrig mer starta igen. Som tur är så har jag en "ny" mobil som ligger här hemma som jag kan använda, och SIM-kortet verkade palla 60 grader. Så - ingen större skada skedd. Lite surt bara.

Luutra

Inga kommentarer: