15 dec. 2009

Hey mr. Old Guy!


Oj vad jag känner mig duktig. Har fått gjort massa grejer här under förmiddagen, ringt viktiga samtal, strukit massa skjortor, spånat på mina älsklings julklapp (har faktiskt flera bra alternativ), städat och dammsugit undervåningen, sorterat bland papper och laddat ner julmusiken. Robin har köpt äpple/kanel-cider och ljusen är tända. Snart skall jag laga lite mat och sedan kolla på filmen "Crash", dagens skoluppgift. Slutprov på fredag och nu börjar jag bli lite nervös. Känns inte som jag minns så mycket, så man får plugga på ordentligt innan.

Nu långtar jag efter julen på riktigt, december har bara rusat fram! Kan knappt fatta att det är julafton nästa vecka, känns overkligt och lite konstigt. Så mycket julmys i adventstider har man inte riktigt hunnit med. Men jag skall bjuda hit Alexandra så fort hon är hemma så vi kan dricka glögg och mysa! Länge sedan!

Nä. Nu kallar skolan och plikten.

Luutra

Inga kommentarer: