9 dec. 2009

och apprå på kitsch...

...så har jag hittat världens härligaste sida som bara säljer kitsch-prylar, www.kitsch.se. Sidan är helt underbar och det är tur att jag inte har så mycket pengar just nu för då hade huset varit fullt av flamingos, blinkande lyktor och Jesus-ljus. Över huvudet taget är jag ytterst splittrad i min inredningstil. Som mammas flicka älskar jag antikviteter, orientmattor, slagbord och 1700-tals möbler, men en sida slåss för det vilda om rätten till KITSCH! Samtidigt som en annan sida som påstår sig älska nordisk design försiktigt gör sig påmind då och då... Suck! Jaja, kika in på dess prylarna - är de inte underbara?!



Sparbössa med andligt motiv :)

Plastkorg att servera hamburgare och annan typisk snabbmat i...

Väckarklocka i form av en moské som spelar morgonböner när den ringer.

Sött paraply med spetskant. Bara 89 kr!

Jesus-ljuset - en klassiker med flera olika motiv!

Inga kommentarer: