25 dec. 2009

Så var det där med fortsättningen...

God jul på er alla och god fortsättning!

Sitter på jobbet igen efter en hektiskt julafton som var mycket trevlig. Många paket (tog 3-4 timmar att öppna allt..) och mycket god mat. Robin hämtade mig som vanligt efter jobbet och vi fortsatte hem till mamma och pappa där familjen och vissa delar av släkten satt och häckade. Ett par öl och så blev det fart! Jag fick så himla många fina presenter, bla smycken, kokböcker, kläder, smink, hårgrejer, köksprylar och vackra saker (dyrbarsheter och klenodier...)! Klapparna står fortfarande hemma hos mamma med när jag kommer hem ikväll skall jag fota och blogga. Alla blev nöjda (förhoppningsvis..) med mina julkappar, även om det är roligast att få är det också mycket trevligt att ge... Haha, jag växer nog aldrig upp i den frågan. ;)

Helgen kommer bli jobb och plugg, just nu vill jag bara landa och få andas.
xxx - luutra

Inga kommentarer: