12 dec. 2009

Lördag fm.

Lördag och dagen skall tillbringas på jobbet. Sov så gott inatt, hela kroppen skrek "neeeej!" när klockan ringde klockan 06:00. Men så är det när man är hårt arbetande/studerande kvinna i sina bästa år. Är detta mina bästa år förresten? För då kan jag säga att jag är aningens besviken på livet :)

Igår tillbringades kvällen framför datorn, lade upp bilder från Russki på facebook vilket tog sin tid. Men nu ligger lite bilder där om ni vill kolla!
Halvtittade på finalen i Idol på 4:an och noterade att Erik vann. Det var väl bra, han var duktig men lite småtråkig. Körde mest samma sak hela tiden. Finns inget mer att säga om det.

Ikväll skall jag ha lördagsmys, ledig imorgon och skall lägga upp lite planer för veckan som är den sista i kursen Människan socialt och kulturellt. Lucia är det också, världens mest överskattade "högtid". Lussebullar kan man äta hela december och inte får man något heller. Stryk ur kalendern, säger jag bara. Lussetåg är svettigt och jullåtarna hör man ju ändå konstant hela månaden. Bah!

To do:

- Bet räkningen för locktången
- Kontakta SV och stämma av
- Skolan? Studiebesök?
- Lämna prover på måndag
- Budget för januari
- Referat på film. Vilken?

Slutar klockan 15:15, då skall jag köpa hamburgerbröd och vitlök. Detta är av yttersta vikt förstår ni. Imorgon skall jag säga hej till mamma och titta på bilder från Ryssland. Tänkte bränna dom så man kan kika på dem på tv'n. En annan sak som skall bestyras med imorgon är tillagning av senap. Hugha! Jag skall ha huckle på huvudet och stor träslev i näven.

V eckan kommer min alexandra hem med sin kanadensare i släptåg. Lovley, har saknat dig så! Självklart dricker vi glitterdricka och njuter av varandras sällskap!

xxx - luutra

Inga kommentarer: