24 dec. 2009

God Jul!

Julaftonsmorgon och farmor har precis ringt och ställt in samt ivrigt berättat vad jag skall få av henne i julklapp :) Jag gillar min farmor, hon har samma gen som jag när det gäller att inte kunna hålla sig när det kommer till julklappar och presenter.
Imorse kokade jag och Robin lite kaffe, tände ljus och kröp ner i sängen och gav varandra julklappar. Jag som trodde att jag skulle "vinna" julklappsracet i år fick spö i år igen. Nöjd plockade jag med mig Robins prestent (en fin ribbstickad Sebago-mössa) och var på väg att gå upp. Stannade till framför mitt lilla smyckasbord i datorrummet, något var inte som vanligt. Följande var inte som vanligt:






Av min älskning har jag fått 2 vackra askar från kyssjohanna.se, en underbar Madonna ca 30 cm, en liten fin plåtask och en jättesöt spegel. Av farmor kommer jag få smyckesbysten från kyssjohanna.se, som jag visade här i bloggen här i höstas. Tack så mycket snälla farmor!



nu skall jag locka håret, städa och sedan göra mig i ordning för julfirandet idag.
xxx - luutra

Inga kommentarer: