9 dec. 2009

Mätt - nöjd och belåten.

Har idag fått gjort en hel del. Lite plock här hemma, lite samtal som var tvugna att ringas, storhandlat mat för veckan, pluggat det jag skulle få gjort samt lagat grekisk veggi-gryta med solrosbröd och fetaost. Ytterst välsmakligt.

Imorgon skall jag jobba, åka in till Kungsbacka, gå på viktigt möte och sedan svänga förbi ÖB för att handla mina glasburkar till min hemgjorda senap. Hem och sedan plugga och laga sparrissoppa med varma ostmackor i ugn. Försöker hålla in på både pengar och fettet nu inför julen som jag misstänker för min del kommer bli en högtid i frosseriets tecken. Jag har redan cravings på skinka, vörtbröd, sill och sötsaker. Jag vill ha julmat! Åh...julmust...

Shhå! Skall kolla på Paradise Hotel nu med min äslkling och sedan blir det bums i sängen. Robin's öga har blivit lite bättre nu under kvällen så han kanske kan köra mig imorgonbitti. Hade varit bra!

luutra

Inga kommentarer: