18 okt. 2010

25, trött och sliten. Förverkad, så att säga.

Hemkommen från min föreläsning, mamma har varit här och fikat. Känner mig lite bättre idag, jag har ingen feber och bara förkyldningen kvar att slåss emot.

Idag fyller jag 25 år. Konstigt. Jag trivs inte alls med att bli äldre. Med det menar jag inte att jag vill stanna i någon mental utveckling, jag vill bara inte bli äldre på pappret och kroppsligt. Tror säkert att dett har att göra med min skräck för att dö, på något sätt. Hemsk tanke, att jag bara skall dö, försvinna och förmultna. Inte finnas kvar? Ush.

Vet inte riktigt hur dagen ser ut. Robin jobbar såklart och kommer väl komma hem någon gång i eftermiddag. Tror det blir resturang och hitta på något på kvällen. Nu skall jag satsa på soffan tillsammans med mina böcker, trots att jag är hur trött som helst. Det tär verkligen på en att vara sjuk...

Inga kommentarer: