28 okt. 2010

Du och ditt liv.

Fil och müsli, apelsinjuice, P3 och modesurf. Jag är inne i en riktig klädköparperiod, och det är inte bra. Känns som om det inte finns några gränser för tillfället, om jag skall vara helt ärlig. Jag vill HAAAAA...
Nej, inte så. Inte så. (Men jag skall slå till på ett kaninhalsband från Assocerizes, visar senare)

Idag skall jag plugga, gå till doktorn och laga qinoua med varma grönsaker och tsaztiki. Så ser min dag ut. Jo! Jag skall rensa bland mina toppar och tröjor också. Precis. Så var det...

Annars då? Jodå, för all del. Jag har lite ångest över tentan och jag har lite ångest över det som kommer efter tentan. Vi skall pyssla med föremålsstudier på Stadsmuséet under några tillfällen, och sedan skall vi på studiebesök på (håll i er) Kortedala muséeum. Haha. Förlåt.

Just nu har jag en sak att se fram emot, och det är hemligt än så långe. Hemligt för er och för en annan, därför kan jag inte sitta här och babbla om det - förstår ni väl. Hemlisar är hemlisar är hemlisar.
Apprå på hemlisar så har jag redan lyckats börja med julklappsshoppingen. Mamma och Alexandra är färdiga. Systrarna vet jag redan vad jag skall köpa till, bara att klicka hem. Pappa är lika jobbig som vanligt. Robin har jag en viss aning om. Ni då? Är ni lika vuxna och föredömliga och duktiga som jag? Nej, som jag trodde. Det är bara jag som är en förebild och tar ansvar för julfirandet.

Nu skall jag sluta sitta här och... Vad det nu är jag gör. Inget vettigt i alla fall. Dags för garderoben och dags för studierna. Over n' out!




Bild) Jag höstchique i Halmstad för ungefär ett år sedan :)

Inga kommentarer: