11 okt. 2010

Swwet memory

Tillbaks från en dag i skolan, på stan och på Särö Trädgård - lunchätandes. Japp, det är ett ord. Ett ord eller ett ord? Det är frågan, gott folk.

Täpt i näsan, glad över min knapphändiga insats på seminariumet. Hade liksom missat att det inte var föreläsning idag, men det gick bra ändå. Jag tror inte att det märktes och jag kunde tillföra lika mycket till gruppen ändå. Sedan att ämnet var riktigt tråkigt var en annan sak...
Efter det här blogginlägget så skall jag sätta mig och börja plinka på min hemtenta. Blir nog bra, ämnet kommer funka tror jag. Tuta och kör.
Efter seminariumet så blev det hem och läsa lite samt hinna med disken. Efter det lunch på Särö Trädgård, med obliatoriskt katt-kel som syns på bilden. Höstlöven är från min hållplats vid Marklandsgatan. Nu, skriva och laga soppa. Sedan, hämta möbler. Älskar!

Luutra

Inga kommentarer: