8 okt. 2010

All over again

Fredag! (Inte för att det egentligen gör mig lyckligare när jag skall jobba 7-21:00 imorgon...)
Idag blir det till att läsa. Igår på föreläsningen så hann jag göra en struktur för alla böcker och kompendium som jag skall läsa. En ligt mitt schema är det en hel del som måste bli färdigläst den här veckan, bland annat "Åtskilja och förena" och "Svenska folksägner". Lot's to do!

Igår jobbade jag på Svalan under kvällen tillsammans med en annan vikarie. Livet har verkligen sin gilla gång på det bygget, det var inte mycket som hade förändrats sedan jag var där sist. På lördag blir det långtur, men nu sätter jag stora förhoppningar till min inlämnade CV så jag kan få ett annat extrajobb. Jag vill helt enkelt göra något annat.

Ikväll så skall jag och R på bio och se Oceans. Det har jag längtat efter.
Kläder och frukost, sedan boken. Luutra

Inga kommentarer: