19 okt. 2010

Åh! Film, film, film!

Jag har fyndat film! Detta är flera filmer som jag velat ha länge, och äntligen fick jag tummen ur och gick in på Discshop och beställde. Två av filmerna kostade bara 49 kronor, så nu har jag verkligen fyndat! (Jag älskar den känslan)
Den första filmen heter Changeling och huvudrollen är Angelina Jolie, den enda filmen hon gör bra. Filmens huvudhandling är jättebra, och när man precis nöjt tror att filmen är slut så tar den en helt ny vändning.
Den andra filmen är för oss som älskar George Clooney (när han spelar så där wierd som bara han kan göra...) och den amerikansk södern. Nuff said. Film nummer tre
är en BBC-serie som jag inte sett, i likhet med film nr 4. Vanity Fair känns som ett måste, och eftersom jag bara sett två avsnitt av den underbara serien Krig och fred så var jag ju tvungen att ha den med.
Har en härlig höst framför mig, känns det som!





Luutra

Inga kommentarer: