10 okt. 2010

Holy Moly.

Jag var trött när jag kom hem igår. Minst sagt. Jag hällde upp ett litet glas rött, jag gjorde en macka med dansk ost och slog mig ned framför Robinson som min kära make absolut ville se. Jag såg 10 minuter innan jag slocknade, utan att ha hunnit dricka mitt vin. Sedan sov vi båda idag tills halv elva, så nu har vi hela dagen framför oss med ledighet och roliga saker att göra. Vi skall...

* Handla en parkas till mig.
* Handla cocotte-skålar.
* Handla en gasolbrännare ^^
* Laga god middag. (Något med creme brulee till dessert)
* Läsa "Åtskilja och förena" från pärm till pärm. (Gäller nog mest mig)
* Kanske gå på bio och försöka få sett Oceans. Jag vill!

Har lyckats bränna två skivor, en med Good Old' Cashen och en med Norah Jones. Favvosar. Kläder på! Luutra

Inga kommentarer: