30 okt. 2010

Allt things.

Alla sakerna på den här bilden är borta, och jag vet inte hur jag förlorade något av det. Sjalen, koftan och katten. Jag saknar Curry.
Curry var en riktig knäkatt. Han älskade att ligga i knät, till skilland från Dixie. Han ville ligga i knär vid middagsbordet, när man satt vi datorn eller när man hade fikabesök. Då knödde han sig upp och la hakan på bordskanten. Allra bäst var husses knä framför tv'n. Jag vet inte hur många bilder jag har på de två, gloendes på tv. (Jag vet att han skelar lite sådär på det här kortet, men jag tror han sover med öppna ögon, så där som bara han gjorde.)


Har pluggat hela dagen. Skall snart till jobbet. Längtar till min hemlis. Visk visk. Det är jobb imorgon med, och på måndag skall jag in till skolan för att sitta med några ur kursen och gå igenom allt inför tentan på tisdag. Snart är det över, men just nu känns det bra i magen. har gått igenom en hel del idag och det känns som om jag är med på noterna. Känns.

Inga kommentarer: