11 okt. 2010

Kompis det går bra nu.

Hemma och helt färdig efter en tripp till Lerum och sedan till Frölunda för att hämta möblerna. Tv-bordet var mycket större och dessutom gårare än vad jag tänkt mig, så jakten på en tv-bänk fortsätter även om vi tog med oss den här hem. Men, soffbordet var fantastiskt. Helt fantastiskt! Perfekt storlek, perkekt färg, vackert, smidigt, perfekt perfekt perfekt! Jag är kär! Lovar att återkomma med bilder imorgon.

Åh, imorgon. Plugga (dåra...), hämta ut mediciner, ringa TV1000 och fråga var fan min kanal 9 håller hus, plocka här hemma och planera lite för helgen. På onsdag är det studiebesök i ett gammalt akriv som gäller, kul! (Jag var inte ironisk.)
Nu ikväll skall jag se reprisen av Paradise Hotell och äta en delicatoboll. Yummie.
Luutra

Inga kommentarer: