15 okt. 2010

Ps from heaven.

Helt slut. HELT slut.

Hela kvällen så har jag och Robin städat och pysslat. Jag har hunnit duka tills imorgon, strykt duken, städat och rensat hela arbetsrummet samt sorterat alla filmerna. Jag tror att vi hållt på i tre/fyra timmar. Robin å sin sida har byggt en iläggsskiva till bordet, hängt upp TV'n på väggen (typ - med min hjälp) samt haft sönder vår HDMI-kabel så nu kan vi inte kolla på saker från datorn. Bra där. (Någon som uppfattade min lätta irritation?)

Jag har dessutom hunnit plugga lite idag. Jag mår bättre än vad jag gjorde igår, och har därför dåligt samvete för att jag inte gick på föreläsningen idag. Jag får ta igen allt det där på söndag - läsa hela dagen!

Nu skall jag ta en macka och kolla på repriserna av Halv 8 hos mig. Öhhh, det var inget förresten. Smartskalle Robin. Luutra

Inga kommentarer: