31 okt. 2010

October kitten.

Rast på jobbet.
Lyckades bli sen imorse, trots att vi ställde om klockan åt rätt håll. Gjorde det precis innan jag gick och la mig, men mitt i natten fick min mobil för sig att dra tillbaka ytterligare en timma. När de ringde från jobbet vid 7 så visade min mobil 6. Skall försöka komma ihåg detta till i vår när vi ställer om klockan igen.

Slutar klockan 3 idag, och då skall jag hem så snabbt som möjligt och fortsätta plugga. Jag hann en bra bit igår, men inte tillräckligt. Lite besviken på det men det kunde inte hjälpas, jobbet kallade. Blev i alla fall färdig med den första delen.

Ikväll skall jag sätta Robin på att steka pyttipanna. Jag har varit sjukt sugen på det i en vecka och idag skall jag tillfredställa mitt craving. Massor av rödbetor till! Yummie!

Inga kommentarer: