5 okt. 2010

Jag saknar Kanada!!







Gud vad jag saknar Kanada - och det "kanadensiska" maten! Mitt förråd på såser börjar ta slut här hemma och jag skall skicka en lååång shoppinglista till Alexandra att gå efter till när hon kommer hem. Framför allt skall hon få köpa den berömda chiliosten, osten som jag och Robin av någon anledning struntade i att köpa med oss hem. Egentligen var den inte mer märkvärdig än an vanlig hårdost fullproppad med jalapeño - men hur fantastiskt är inte det? Det bästa av två världar, so to speak. Sedan blir det några chilisåser om hon orkar släpa med sig dem.
Annars är det såklart mest Wendy's man saknar, om man inte tänker på corndogs'en. Eller kanske de kinesiska "kött-bullarna", eller för den delen frukostarna... Mmmm... Nu minns jag, jag har en chokladboll kvar sedan igår!!
Oven n' out.

Inga kommentarer: