21 okt. 2010

Even if you

Morn morn. Morgonnys och morgonmat i magen. Ute haglar det, och imorse när jag vinkade av R så var det flera minus ute och frost. Senare när jag skall cykla till jobbet får jag klä mig varmt, stövlar och fleece får det bli.

På mitt bord ligger det en postavi, och på avsändare står det "Lindström". Jag är nyfiken, men glömde tyvärr plocka ut paketet igår och idag hinner jag inte. Det får bli imorgon. Undra vem Lindström är? Undra vad det är i paketet? Exciting.

Ikväll blir det jobb och fram tills dess skall jag plugga. Inget mer spännande än så. Jag skall sätta Robin på att laga potatis- och purjosoppa, en gammal bambaklassiker för min del.

Igår skickade jag iväg ett mail angående min framtid och jag väntar uppspelt på svaret. Kanske kommer det idag. Luutra

Inga kommentarer: