25 okt. 2010

En kort genomgång (for me)

Ny dag. Ligger i sängen med gamla tentor som vi fått att träna på. Mycket mer fokus på begrepp än vad jag trott, men det är kanske bra. Lätt att plugga till. Jag känner mig ganska lugn inför den här tentan. Vet inte om det är något bra eller dåligt ^^

Idag har jag verkligen hur mycket som helst att höra. Tur att jag är uppe tidigt. Först skall jag betala räkningar, skicka iväg ett par mail och boka en sak på nätet. Vidare med plugg och sedan in till Kungsbacka, jag skall låna böcker hade jag tänkt för moment II. Det är lika bra att göra det med en gång så slipper jag stressa med det sen.
Något roligt idag då? Tja, jag skall titta efter den röda volangkappan från Bikbok för 400 kr och se om den finns kvar. Jag har slängt iväg ett meddelande till Emelie för att se om hon vill fika med mig, och ikväll skall jag laga indisk färs med bönor och frukt. Det var förmodligen dagens roliga grejer, om man nu kan kalla dem "roliga".

måndag - Föreläsning. Lunch med Helena på Silvis.
tisdag - Plugga. Betala räkningar. Biblioteket. Handla mat.
onsdag - Föreläsning 9-11:00.
torsdag - Plugga. Läkarbesök.
fredag - Gruppdiskussion.
lördag - Jobba 15-21.30
söndag - Jobba 7-15.00

Nu minns jag att jag dessutom måste lämna prover idag inför läkarbesöket på torsdag. Det föregår någon slags helrenivering av mig, allt ifrån värk i knän till astma till sluta-röka. Hon kommer nog bli nöjd med mig läkaren, nu när jag slutat. Det enda märkliga är att min astma har försämrats ^^

varm dusch - kokta ägg och svart kaffe - tjock filt och böcker.

Inga kommentarer: