31 okt. 2010

Hawaiian Tropic

Ibland gör man riktigt bra köp, och det här är ett sådant.
Jag är en riktig läppglanstjej (missförstå mig inte nu och tänk på en läppsmackande bimbo), fina märken och härliga dofter skall det vara. Tyvärr är läppglans i viss mån en förbrukningsvara som man har en tendens att förläggas lite överallt. Min absoluta favorit är ett honungsbeigt från Shiseido, silkeslent, perfekt konsistens (alltså inte kladdigt och tjockt men inte heller rinnigt) och dessutom en mummadoft som heter duga. MEN. Ibland gör man vissa kap, som sagt.
På flyget till Grekland så köpte jag två läppglans/läppbalsam från Hawaiian Tropic med 25 spf för ynka 59 spänn, mest bara för att det var ungefär 25% av hemmapriset men kanske också lite för att skydda läpparna, jag vet inte ^^
Ett riktigt bra köp i alla fall, läpparna blir jättemjuka och skyddas från solsken. Dessutom är det en bra året-runt-produkt, solen skiner vintertid också.


Nu har jag på fullaste allvar lyckats tillägna ett helt blogginlägg om läppglans. Jag är nog en bimbo, trots allt.

Inga kommentarer: