9 juli 2009

Apoliva reklamen - vackert udda eller bara creepy?



Själv har jag fastnat för den, jag tycker den är så vacker! Hittade en mycket hetsk disskusion om denna reklam på ett forum, och marjoteten av svenska befolkningen verkar tycka att hon ser ut som tjejen i "The Ring". Haha :) Själv tycker jag att den är fräsch och nyskapande, är så trött på alla "lagom smala mainstreem blondiner med perfekt solbränna och naturlig make-up" som kränger hudvårdsprodukter på bästa primetime.
Låten är en gammal svensk folkvisa med ny text, och heter "Gammalståschans hjärtesuck". Snubben som skapat och producerat är ingen mindre än Stakka Bo. Och modellen då?



Just det. Den svenska supermodellen Adina Fohlin. Trodde ni inte va? ;)


"solen har vänt sig bort, den bliver är allt för kort, men aldrig skall vindens hand, driva dig ifrån mig, och molen dem skingras när du håller mig kär"


Inga kommentarer: