5 juli 2009

Mån morgon

Det är otroligt hur snbbat man ser hur man tappar läsare, när uppdateringen är sämre. Jag har förstått under det året jag har bloggat, att jag måste uppdatera minst 1 gång om dagen, gärna 2-3, för att hålla i gång det hela. Vilket i sig är en halvtidstjänst.

Anledningen till att jag inte bloggat på ett tag är 1) Robin har varit hemma, och 2) Jag har inte haft någon lust.

Mår lite sämre nu igen och känner mig ensam, trots att jag inte borde göra det. Vet inte hur det kommer sig att jag känner så, har ju folk omkring mig hela tiden. Förrutom nu då, Robin åkte igen. Den intensiva känslan att sommaren måste vara slut snart släpper inte. Jobbet är skit och jag vill inte. Igen.
Till och med mamma och pappa är borta, igen. Fan.

Jobbar bara 3 dagar den här veckan. Jag har tidigare varit väldigt noga med att inte skriva något med jobbet, men nu är det som det är. Varsågod, hang me. Bryr mig inte ändå.

I helgen har jag varit på Marstrand, och myst med Robin. Det har varit bra. På torsdag är Alexandra hemma igen.



luutra

Inga kommentarer: