29 juli 2009

Idag är en sån där dag när man aldrig vaknar.

Torsdag morgon. Regnet vräker ner i vanlig ordning, jag sitter nyduschad i fula myskläder, äter fil och flingor och skall snart cykla till jobbet. Lockande i detta vädret.
Dessutom har jag börjat få problem med mitt knä igen och det är så himla störande. Ont som sjutton gör det på morgonen. Men eftersom jag haft det massor av gånger innan, vet jag att när det är som värst är det på väg att ge sig. Konstigt.

Igår var Mickis här och tittade på film med mig. Vi såg den med Natalie Portman & Scarlett Johansson som jag köpte, åt spaghetti med köttfärs och chili, samt god glass och chilichips med guacamole efteråt. Mycket trevligt, jag älskar att ligga i soffan och gosa under ett duntäcke till en bra film, och det är ännu bättre om någon ligger och jäser med mig. Det är alltid bättre att vara två.

Imorgon kommer Robin hem. :)

xxx luutra

Inga kommentarer: