17 juli 2009

Way past my bedtime.

Klockan är kvart i 11 på kvällen, och ögonen går i kors på mig. Fy sjutton var trött jag är nu. Igår kväll jobbade jag kvällen, och vid tiden för att sluta och åka hem kom jag och Mikaela på idén att vi istället skulle åka hem till henne och dricka vin på hennes altan. Och det gjorde vi också, med råge. Låg och mös på morgonen för att sedan åka hem och mata kattisarna. Jobbade med Mickis hela kvällen, och sitter nu hemma med Robin. Mycket osammanhängande, jag vet. Imorgon blir en bättre dag, nu måste jag verkligen få sova.

Imorgon skulle det regna och jag och Robin funderade på om vi skulle gå på bio. Men jag var uppe på SF´s sida, och det verkade inte gå ett smack. Så vi får se. är lite sugen på att laga en god middag. Äh. Jag fattar själv inte vad jag sitter och bladdrar om. Godnatt.........

xxx.

Inga kommentarer: