14 juli 2009

Re- none.

Skall snart krypa ner i sängen efter en mysig eftermiddag med Alexandra med lite mat och ett glas vin. Härligt med lite sommar-feeling igen, och faktiskt ganska skönt när det inte är så himlans varmt. Vi lagade kyckling med potatissallad och mozzarella, slank ner.
Kom hem idag efter jobbet och lyckades faktiskt städa huset, trots att jag var konstant sur och gick och morrade för mig själv. Men så är det, och imorgon och det faktiskt bara tvätten kvar. Vilket visserligen inte är så lite tvätt, men ändå...

Imorgon jobbar jag dagen, och sedan blir det sovmorgon två dagar i sträck. Mår faktiskt inte all så dåligt av att vara själv nu, veckorna går snabbare och snabbare. Men jag skall inte ropa hej - det är trots allt bara tisdag... ;)

Imorgon måste jag ringa farbror doktorn, och till kattregistret. Får inte glömma!

Nu blir det katt-gos och somna in till någon tv-serie.

xxx, luutra

ps) Imorgon har halv sommaren gått enligt kalendern. Det ni.

Inga kommentarer: