21 juli 2009

kvällsnonsens

Rastlös men samtidigt väldigt trött. Jag förstår inte var denna tröttheten kommer ifrån, det känns så konstigt! Jag har aldrig varit någon som varit trött innan, någon som behöver sova mycket. Hoppas det ger sig snart.

Skall till doktorn imorgon klockan 11. Innebär att jag måste ställa klockan och faktiskt gå och lägga mig snart. Har varit och handlat lite mat med pappa nu efter jobbet, så det blir lagad mat tre dagar i sträck nu ^^ Hoppas vi...

Fick hem nya HM-katalogen idag. Alltid spännande, och höstmodet har jag längtat efter i snart en månad nu, så det var roligt att kolla i genom den och se hos höstens mode kommer att se ut - ackordning to HM dvs.
Inte särskilt mycket nytt måste jag säga tyvärr. Stickat på stickat, mycket skärp som bärs på olika sätt och typiska höst färger kombinerat med lite somrigare nyanser. Med betoning på stickat...

Ätit couscous med falafel. Falafeln var torr. Trött. Sova... Först glass med blåbär. Lite kvar i byttan.- luutra

Inga kommentarer: