24 juli 2009

Hard working lady

Lördag morgon och jag jobbar helgen. Underbart att se Robin igen, han var hemma vid 6-tiden igår. Lagade currykyckling med avokado, åt lite glass och låg framför tv'n. Helt otroligt hur det inte kan gå någonting sevärt en fredagskväll. Men så är det.

Idag jobbar jag dagen och slutar kl 16:00. När jag kommer hem har jag förhoppningsvis fått en ny tvättmaskin, jag visade Robin igår på nätet vilken jag ville ha. Då är man allt blivit bra vuxen. Tanken finns också att vi skall bygga in en bänkskiva i tvättstugan och ha tvättmaskinen och lite korgförvaring under, för tvätt och tvättgrejer. Skulle nog bli bra i det lilla utrymmet. Och tänk, en tvättmaskin som inte läcker! :D

Annars blir det nog väldigt lugnt i helgen. Jobbar kvällen imorgon men börjar inte förren kl 15:00, så en ordentlig sovmorgon blir det nog. Sov lite oroligt i natt, vaknade flera gånger under natten och kände mig helt utvilad. Men sedan gick jag och la mig ganska tidigt igår också.

Nu skall jag peta i mig lite frukost innan jag fortsätter att jobba.

xxx - luutra

Inga kommentarer: