20 juli 2009

Plupp

Har precis kommit hem från jobbet. Gått en vända i huset och viskat godmorgon i varje katts öra, skramlat med matburkar nere i köket och fått nada gehör för det. Och jag som absolut tyckte man kunde kalla sova till 15:00 för sovmorgon, men tydligen inte enligt Curry & Dixie. Söta mjukbollar.

Idag skall jag bara ligga på soffan och ha det skönt. Kanske diska och slänga in en tvätt - men där går gränsen. Ute har det börjat blåsa upp på allvar och ut över havet är det helt svart.
Robin åkte imorse, som varje måndag. Idag är det våran förlovningsdag. Inte mycket att hänga i granen kanske, men ändå. Dessutom har jag namnsdag, så en tårtbit borde jag fått av någon.

Laddar ner Sex and the City också. Ikväll blir det kåldolmar. Haha... Vilket liv jag har...

Inga kommentarer: