19 juli 2010

All big blur.

Mobilbloggar från sängen och borde sova. Jag har ingen "backup" och är alltid lika orolig. Blir det sova i natt eller blir det att stiga upp imorgon klockan 6 och gå till jobbet som ett ras? Hoppas inte, jag har starka förhoppningar på sömn i natt.

Den här dagen har varit ett totalt kaos. Först "kaos" på jobbet (mycket att göra, mycket hände..) och sedan kaos hemma. Det är inte ofta jag och robin bråkar nu för tiden, men idag har bi baske mig inte lyckats hålla sams mer än 5 minuter. Helt sant. Vad jag än gjort och vad han än har sagt så har det resulterat i att vi stått och skrikit på varandra. Idag tror jag vi har gjort slut ca 8 gånger var. Säkert något rekord av något slag.

En positiv sak! Var inne och kollade på maleviks kakhus idag om tårtorna. Verkar bli mycket billigare än vad jag trodde, och dessutom livade de att fixa med både dekorationen (trots att den inte direkt ligger inom standardmallen..) och köra ut dem till 12:an. Imorgon klockan 11 så knallar jag iväg på min rast och går på "tårt-konsultation". Det ni.
Nej, nu är klockan elva. Dags att försöka somna. Imorgon går jag och min älskling (vi är sams för tillfället) upp lite tidigare för att hinna med té och ett kokt ägg tillsammans. Puss!

Inga kommentarer: