4 juli 2010

Duktig kicka.

Sedan jag hörde av mig sist så har jag legat på knä. Jag har kämpat, jag har skurat, jag har slitit, och jag har dammat. Fy f*n vad grym jag är. Huset fullkomligen skiner. Jag har möblerat om (igen) på hela övervåningen, torkat av, dammsugit, plockat grejer och vattnat blommor. Bytt till fräscha lakan i sängen och donat. Tvättat, strukit skjortor och satt in fina blommor på borden. Me loves myself.

På onsdag kommer Liv till mig från Stockholm. Vi skall spela Crash bandicot, som på den gamla goda tiden. Allra helst hade jag ju velat bjuda på något gott, men nu har självsvälten inletts. Woho! Hittills idag har jag ätit 1 ägg och druckit 1 liten smoothie på hallon och banan. Nu vet jag att moraltanterna där ute sätter i halsen och JA. Jag VET. Det är inte långsiktigt, det är inte bra för kroppen, jag kommer gå upp igen (det dubbla enligt er) och bla bla bla.. Men nu är det så här, att detta funkar för mig (ja, kortsiktigt) och jag vill tajta upp mig snabbt inför en grej. Så tack alla för era fina råd men jag gör som jag vill. Puss på er.
(Dock så snurrar det runt massa Wendy's-hamburgare i huvudet på mig, men här skall inte ges efter...)

Robin den lilla grisen behagar inte att komma hem. Fy bubblan för honom, jag har ju till och med ställt fram mat som jag tänkte värma till honom. Bäst för honom att han kommer snart, annars är det jag som... Äh, jag vet inte vad jag skulle göra.
Nu sover vi istället. Luutra

Inga kommentarer: