29 juli 2010

Kvickheter från badkarskanten

Jag och katten har legat i min säng hela morgonen, druckit Ramlösa och läst min blogg. Skrattat tillsammans åt mina skämt. Jag måste vara världens mest egotrippade människa som faktiskt läser min egna blogg (relativt kontinuerligt!) och skrattar åt mig själv. Nästan förfärligt. Jag intresseras av mina klokheter och fnissar åt mina kvickheter.
MEN. Jag och katten konstaterade tillsammans att min blogg på det hela taget var betydligt roligare förr. Jag var helt enkelt roligare när jag åt, kom vi överrens om. Vi scrollade intressanta recept och fann typ två det senaste halvåret. Tittade på varandra och skakade på huvudet. "Jesus kvinna, du borde verkligen lägga på dig lite och bli rolig igen", sa katten, svepte den sista Ramlösan och smet genom dörren för att äta upp resten av råttan hon tidigare lämnat på köksgolvet.

Suck. Det är inte lätt att vara bloggerska theese days.

Inga kommentarer: