20 juli 2010

Tissel tassel.

Hemma från jobbet. Det har varit fullkomligen stekhett på jobbet idag, fy bubblan vad segt det är att jobba då. Tålamodet får sig en verklig prövning, minst sagt.
Men nu är jag i alla fall hemma och kan sitta och vara irriterad på min stekheta övervåning istället. Bra där.

Idag är det den 20:e juli. Detta innebär min och Robins sista förlovningsdag (som är värd att "fira"). Där efter kommer det bara vara bröllopsdagar att se fram emot :)
Därför tänkte jag fixa lite här hemma, åka och handla och sedan överraska honom. Det är i nio fall av tio Robin som gör söta romantiska grejer och därför tänkte jag att det kunde ligga på mitt bord att göra det.
Trots strikt diet blir det mat ikväll. Lite kyckling, potatissallad, grönsaker, lax, salami dipsås, jordgubbar, choklad och bubbel. Picknik! Lite badkläder och ner till... Hrm. det har jag inte bestämt än. Säkert bra vilket som. Någon lite avskilt kanske...? ;)

Nej, dags att sätta igång. Här skall överraskas. Luutra

Inga kommentarer: