1 juli 2010

Lite sådär.

Kaffe och lite rast. Jag är pirrig i magen.

Det skall bli strålande väder i helgen, jag jag är leeedig! :) Wiie! Jag skall steka i solen och njuta av ledigheten. Egentligen så är jag inte här, i alla fall inte mentalt. Jag misstänker att ****** kommer gå fort, och att varken jag har märkt er eller att ni har märkt mig. Precis så som jag trodde. Eller ja, något åt det hållet i alla fall. Att sitta och stirra sig blind på stjärnor och räkna bokstäver hjälper aldrig, för hur man än vänder och vrider på det så ser man ändå inte svaret, eller i alla fall inte det rätta.

Mitt melanotan är slut. Måste beställa nytt. Apråpå (störd stav) att beställa, jag satt och läste min nya fina kokbok av jamie Oliver igår. helt underbar, helt sagolik. Som en bibel om amerikansk matlagning. Jag blir så inspirerad, men gråter av avsaknaden av en amerikansk mataffär. Kanske betsälla på nätet? Allt som oftast är just det lösningen på många problem - The Internet. Theeee internet...

Svammel, svammel, svammel... Kaffet börjar svalna med det tar aldrig slut på ord. Det finns så mycket att säga och så mycket att berätta, men så mycket man inte kan ta upp. En blogg är inget bra forum där man vill leva ut sina känslor, det är ett som är säkert. En dagbok är kanske bättre - men långt ifrån lika roligt.

I eftermiddag så skall jag sola och fika. Fika med Robin. Han skall klippa gräs, men det borde gå att avstyra. kanske kan jag möta upp honom med en gång efter jobbet? Ta honom så där i farten. Robin har så mycket för sig, alltid är det något som händer. Är det inte jobb så är det extrajobb, är det inte extrajobb så är det gym och löprundor som skall springas. Och ett bröllop på toppen av detta...

Inga kommentarer: