24 juli 2010

Jepp.

Lördag eftermiddag och jag slarvade med bloggandet igår. Det var min lediga dag den här veckan och jag åkte tidigt in till Kungsbacka för att träffa Emelie och bröllopsshoppa. Det blev fint nagellack (svindyrt!), compeed-plåster och två fina ballerina att ha att byta till när förtterna värker senare på kvällen. De ena var fint shabby-blommiga, rosa rosor på en vit botten, medan de andra var virkade ballerina i en fin gräddvit färg. Det skulle dock visa sig att de virkade var mer obekväma än mina höga brudskor, de klämmer och skaver över hela foten. Så förmodligen kommer mina fötter vara blommiga på kvällen fredagen den trettonde augusti.
Efter shoppingen så träffade vi James för en öl, det blev sent men samtidigt lugnt. mest trött idag, längtar till Robin och längtar till sängen.
Jag fick mitt lönebesked här om dagen, och kikade nöjd in på nelly's midsummer-sale. Hittade en del fint! Vet ni vad jag allt som allt fick ge för tre fina toppar, en partyklänning och ett par ankelboots? 507 kronor, inklusiver faktura-avgift. Det ni! Det är rea!



Imorgon blir det jobb för hela slanten, 7-21:00. Känns okej, men kanske inte döroligt. Min belöning kommer på måndag, ledig i två dagar och jag hoppas på fint väder. På måndag tränar vi i kyrkan och träffar DJ, sedan får vi se. Mycket bröllop blir det nästa vecka i alla fall.
Åter till plikterna. luutra

Inga kommentarer: