6 juli 2010

Fraisé

Hemkommen från jobbet. Hungrig. Ignorerar det. På övervåningen dånar högtalarna, Robin spelar tv-spel. Jag låter honom hållas - tills vidare... Var tog värmen vägen? Termometern visade 17 garder i bilen på vägen hem från jobbet, det är väl ingen sommarvärme heller? Jag vill ha gassande sol, ledighet, vänner på besök och några kalla i kylen. Vilka av dessa kan vi bocka av? None.

Dagen (och livet för tillfället) kan delas i i en bra- och en dåligt-spalt. Let's give it a go...

Bra-spalten
* Melanotan beställt. Thank you God, it's Friday!
* Carro ville vara ledig i vecka 29 vilket i sin tur innebär att jag är ledig i tre dagar från och med imorgon...
* Bantningen går bra. Idag har jag druckit 1 smoothie, ätit 2 ägg och 1 knäckebröd med hummus. Det lär nog bli lite knäckebröd och sill ikväll - som belöning. Hehe...

Dåligt-spalten
* Utan att jag hade märkt det så hade min fina tröja gått sönder i hela sidan under sträckan hemma-jobbet. Wierd...
* Jag är pank (och fågelfri?).
* Jag är sjukt nervös inför intagningsbeskedet till GU som kommer snart.

Nu skall jag gå upp till Robin och i bästa mamma-stil be honom stänga av det älskade Playstation'et, kura ner mig under min kanadafilt (beskrivning och bilder över detta fantastiska fenomen kommer imorgonbitti..) och njuta. Av vadå? Gissa det ni. xxx Luutra

Inga kommentarer: